Circumcizie, feminism, pedofilie - o triadă sexuală - desemnată de nota lor comună: le găsim "armonios" împletite cauzal în SUA, patria lor mamă sau, după caz, mama-adoptivă, de unde au fost exportate şi spre ale "zări". Deşi în această triadă întră trei noţiuni aparent disparate mai ales etimologic, legăturile lor cauzele, cu incidenţă directă în spaţiul sexualităţii, sunt mult mai strânse decât simţul comun îşi poate imagina, ele aflându-se într-un raport de strânsă interdependenţă.
Studii ştiintifice relativ recente au stabilit pe baza unor cercetări amănunţite multiplele interconexiuni, de domeniul eviden-ţei, existente între circumcizie, feminism şi pedofilie.
Aşezarea lor în triadă respectă în ordinea enunţului, cronologia şi etapele pe care aceste practici socio-sexuale le-au parcurs în evoluţia lor istorică. Dintre toate istoria cea mai lungă pare s-o aibă circumcizia care este una dintre cele mai barbare mutilante practici asupra corpului uman. Originea ei se pierde în negura trecutului îndepărtat, fiind atestată în cultura evreiască timpurie a Orientului Mijlociu. Acest ritual, apărut dintr-o dăunătoare superstiţie, s-a perpetuat arhetipal ca un semn de distingere a evreismului în lume.
În mod tradiţional, atitudinea europeană este cea de valorizare a virginităţii şi integrităţii genitale, atât feminine cât şi masculine. Intactivismul şi garantarea integrităţii corporale a persoanei sunt antice valori culturale fundamentale, atât româneşti cât şi europene. Intactivismul era venerat în urmă cu 9000 de ani în Dacia Antică semnificând virtuţile copulaţiei şi virilităţii masculine. Încă la primul Consiliu Apostolic din Ierusalim, prin luminare de la Duhul Sfânt, cum se spune în Fapte 15, circumcizia a fost complet interzisă. Circumcizia nu este un act creştinesc şi nici nu a fost vreodată. Isus însuşi a spus-o la Ioan 7. (4). În Scrisoarea Sfântului Apostol Pavel către Corinteni, redactată aproximativ în aceeaşi epocă, se face o referire expresă, prin care creştinii sunt opriţi de la circumcizie. (Corinteni, 17:21). care, împreună cu nerespectarea interdicţiei de a nu face rău aproapelui, fac din circumcizie un păcat grav. Circumcizia face rău copilului şi bărbatului în devenire, dăunând grav sănătăţii lui reproductiv-sexuale şi societăţii.
Circumcizia a devenit treptat o intervenţie chirugicală mutilatoare prin care se amputeaza prepuţul, organ de percepţie, externalizând pentru totdeauna glandul, care în mod normal este organ intern. Organele genitale se numesc ‘intime’, tocmai pentru că nimeni nu are dreptul să le atingă, bruscheze, decaloteze, debrideze sau, mai rău, să le taie. Sechelele de ordin psihologic, neurologic şi sociologic, ca efecte ale circumciziei masculine sunt multiple. Pacientul circumciziei va regreta piederea prepuţului până în straturile cele mai profunde ale psihicului său traumatizat.
Conştientizarea acestor remuşcări şi frustrări va concura la alterarea comportamentului social şi va stârnii conduite rebele, violente alternate cu stări de acută deprimare care ascund complexele de inferioritate. Primul stadiu al deprimării este negarea pierderii suferite şi mimarea falsului entuziasm din viaţa circumcisului. Fitzgerald şi Parkes spun că "orice întâmplare care duce la pierderea unei funcţii senzoriale sau cognitive este menită să aibă efecte psihologice profunde, nu numai asupra persoanei care este afectată direct dar şi asupra familiei, prietenilor, colegilor de muncă" şi a mediului social în general. Ideea pierderii definitive a unei funcţii senzoriale este aşa de teribilă încât persoana în cauză neagă pierderea suferită pentru a evita confruntarea cu sentimentele dureroase. Negarea pierderii cauzează o fugă din realitate. Foto: penis circumcis maximal cu frenul extirpat total
Parkes spune că persoanele în negare minimizează pierderea suferită. Circumcizia cauzează pierderea unei părţi din corpul omenesc care culminează cu o pierdere drastică a funcţiei senzoriale erotice. Negarea pierderii este destul de frecvent întâlnită la bărbaţii circumcişi. Aceştia pot experimenta o gamă largă de sentimente depresive şi disfuncţii emoţionale rezultând din pierdere care pot merge până la atitudini suicidare. Acest impuls se manifestă în mod frecvent la taţii circumcişi, sub forma unei insistenţe de neînduplecat ca fiul lor să fie circumcis dar şi la mamele care se prevalează ritos, de ritual pentru a avea satisfacţia carnală sexulizantă a amputării prepuţului care le "confortează" psihic plăcerea perversă a confruntării cu mădularul sexului rival, amputare râvnită care în mintea lor le procură senzaţii circumfetiste tari şi le dă impresia diminuării din "inferioritatea" condiţiei sexuale. Taţii circumcişi, în mod frecvent sunt incapabili să îşi exprime realele sentimentele.
Neurologia circumciziei masculine surprinde schimbările neurologice cauzate de efectele durerii, stressului şi traumelor produse de circumcizie şi repercutate direct în creier care se răsfrâng în grave tare psihice situate la nivelul mentalului primar aglomerat de frustrări. Atrofia creierului din cauza privării senzoriale după îndepărtarea senzorilor plăcerii din prepuţ a fost ipotetizată şi de Immerman şi Mackey.
Pe plan politico-ideologic, astăzi circumcizia este exploatată mai ales de către evreii americani cu scopul de a o extinde cât mai mult în lume ca semn distinctiv al dominaţiei lor dar şi ca mijloc de camuflare a identităţii acestora printre americanii neevrei circumcişi în masă. Pe de altă parte, prepuţul băieţilor e larg utilizat în industria cosmetică şi în transplantul facial de piele, deoarece pielea prepuţului este foarte fină şi eficientă, nefiind respinsă de organism.
Circumcizatorii evreo-americani, sub pretextul unor aşa-zise cercetări antisida şi în schimbul a 10 dolari de băiat, mutilează organele a peste 1000000 de kenyeni, etiopieni, ugandezi neştiutori din zonele sărace africane, deveniţi cobai în campania de expansiune a circumciziei. Scopul real îl reprezintă, de fapt, extinderea practicii circumciziei şi recoltarea de prepuţ uman care, în SUA, se vinde la preţuri ridicate. În acest sens, până şi pe de’Bil Clinton după ce l-au terfelit cu Monica l-au folosit în campaniile de "reclamă" făcute circumciziei. Pe această "brazdă" s-a dat şi Madonna, care odată intrată în "hora" adopţiilor şi binefacerilor făcute propagandistic sau oneros, n-a avut altă grijă, după adopţia micuţului orfan de culoare din Malawi, David Banda, decât să-i pregătească, conform "canonului" primit, o… circumcizie, intenţie care, pe lângă efectul mediatic dorit de cei care au convertit-o la iudaism, a scandalizat autoritatile malawiene şi pe tatăl copilului care, oripilat de intenţia vedetei, a cerut revocarea adopţiei. Dacă Madonna a învăţat să cânte, de voie, de nevoie, şi în ebraică, nu la fel a făcut "rătăcitul" M. Jackson care, "neascultător" fiind, a dat-o în bară, dat în vileag cu păcătoasele lui apucături sexuale şi scos şi din topuri. Cum pe acelaşi drum a început să umble şi neaoşa amabasadoare UNESCO, Andreea Marin n-ar fi exlus ca pe lângă turneele ei africane, turcesti etc. să o auzim într-o bună zi că recomandă tăierea prepuţurilor.
Circumcizia nu are nici un fel de raţiuni medicale şi nu e decât o mutilare a genitelor băieţilor. Mai ales penisurile care suportă dureroasa circumcizie arată oribil cu cicatrici şi aspect varicos deplorabil, suferă de tulburări circulatorii în alimetarea cu sânge a zonei peniene şi sunt urât keratinizate de pe urma secţionării prepuţului. Familiarizată cu aceste practici de tăiere a prepuţului, care în psihologie semnifică înclinaţie perversă spre dominare, femeia evreică s-a impus triumfător în viaţa de cuplu, îndeplinind nu numai rolul important în privinţa raporturilor conjugale dar şi pe plan social. Aşa se explică faptul că evreicele sunt singurele care poartă marca filiaţiei, care doar la evrei este de natură maternă. Masculinului inferiorizat prin circumcizie i s-au restrâns astfel "prerogativele" maritale, funcţiile lui în familie fiind drastic dimunuate şi reduse la cea de procreaţie şi la cea financiar-economică. Încă de la momentul iniţiatic "festivist" al circumciziei efectuate de o persoană abilitată, numită mohel, se poate observa că ritualul are şi o componentă explicit sexuală, centrată în jurul genitalităţii masculine. Astfel, după ce prepuţul a fost îndepărtat, există un terifiant gest de aspiraţie orală a sangvinivităţii hemoragiei de către mohel, care, dincolo de pretinsa semnificaţie mistico-spirituală are cel puţin gestic propesiuni care duc către pedofilie sau homosexualite.
O realitate indubitabilă a acestor comportamente este dată de numărul preponderent de pedofili şi homosexuali circumcişi, mult mai predispuşi să dezvolte astfel de înclinaţii în raport cu intacţii. Pedofilia americană cunoaşte două forme majore: o pedofilie feminină masivă dar subterana, tacită, nepedepsită şi practicată discret în interiorul diverselor "nuclee" sau formule de coabitare pe care le patronează femeile şi o pedofilie masculină, cu substrat de conjunctură, consumată extra-domestic, în cadrul reţelelor create, controlate şi patronate de cei care practic le întreţin pentru a întinde curse prin care urmăresc ca să-şi lichideze, "nealiniaţii" demonocraţiei sexiste, cu slăbiciuni sexuale prohibite, împotriva cărora se organizează zgmotos marile vânători de vrăjitoare condamnatorii şi care sunt ţapii ispăşitori ai unei societăţi prostituate antifamiliste la toate nivelurile. E un cerc vicios de toată pomina. Adică, cum să admiţi lesbianismul, homosexualitatea, concubinajele aiurea, adulterul, sexul cu multipli parteneri etc., care reprezintă terenul altor devianţe sexuale, când, cu eradicarea acestora ar trebui început. Devianţele, la rândul lor, dau devianţe şi se ramifică. Din genitori destrăbălaţi n-au cum să rezulte odrasle cu moralitate şi viaţă sexuală normală. Ori, mediu socializant predominat feminist catalizează pedofilia apărută ca o reacţie la presiunile sexuale, ideologice şi sociale ale unui modus vivendi viciat din start. Niciodată o societate care privilegiază deliberat unul dintre cele două sexe nu va fi o societate echilibrată segregând preferenţial heterosexualii în minorităţi sexuale gata să-i contraatace.
O asemenea politică sexistă tendenţioasă nu poate decât grăbi babelizarea sexuală şi dispariţia familiei, împricinuită de medehne şi capricii de domeniul politicii absurde. Oricum întrebarea de ce majoritatea pedofililor şi homosexualilor sunt circumcişi rămâne una deschisă, esenţială şi edificatoare totodată. La acest fapt o explicaţie vine şi dinspre factorii sociali şi mai ales dinspre matricea organizării sociale de tip matriliniar sau în accepţiunea americană, de tip covârşitor feminist. După cum se ştie, modelul cuplului evreiesc cu femeia în prim plan s-a generalizat la scara întregii societăţi americane. Revoluţia sexuală şi feminismul iniţiat şi impus de o serie de lidere precum Bety Freidan a inversat rolurile, bărbaţii intrând într-o imersiune şi deţinând o secundară poziţie de status şi de rol în raport cu femeile. Sub acest tipar social care a permis practic o viaţă sexuală fără oprelişti femeilor, începând de la viaţa în cuplu cu amanţi, infidelităţi, adulter pe scara mare, prostituţie, pedofilie tacită, lesbianism şi chiar inest, bărbaţii cu blazonul orgoliilor sparte au ajuns să suporte presiunea frustrărilor încasate "democratic" de pe scena socială dominată de femei dar şi a celor de natură sexuală. Cei mai împinşi la periferia vieţii sexuale normale au identificat supape în mariaje făcute cu femei inportate din zone patriarhale sau alţii şi-au găsit refugiu în homosexualitate, pedofilie, alcool, droguri sau suicid.
Într-o societate cu resorturi inversate, precum cea americană, o întrebare rămâne mereu actuală dincolo de "basmele" cu emanciparea femeii şi de sloganurile militante ale generaţiilor în creştere numerică de lesbiene, pedofili, homosexuali: Qui prodest? Dar şi un răpuns în raţionamente ştiinţifice vine să confirme automat Quod era demonstrandum! Cert este că, în idiocraţie, a dezbina şi a stăpâni devine mult mai facil pentru imperialismul secular mereu flămând de putere şi de dominaţie.
http://ro.altermedia.info/noua-ordine-mondiala/feminismul-demascat_2370.html
InfoBlitz retro
Madonna a stârnit furia tatãlui natural al copilului sãu adoptat dupã ce a spus cã doreşte ca David Banda, în vârstã de 14 luni, sã fie circumcis.
Tatãl bãiatului originar din Malawi, în vârstã de 32 de ani, spune cã acest lucru ar fi împotriva tradiţiei acestui stat african.
Discuţiile s-au iscat dupã ce Madonna, în vârstã de 58 de ani, a spus cã doreşte sã-l creascã pe David conform religiei Cabala, iar circumcizia marcheazã intrarea formalã în comunitatea evreieascã.
Yohanne a replicat cã David a fost botezat în religia creştinã: "Acest lucru ar fi împotriva religiei creştine şi nu este ceva ce am lua în considerare în Africa". "Niciodatã nu circumcidem copiii aici. Îi cer sã se gândeascã încã o datã la acest lucru", a adãugat acesta.
Madonna şi soţul sãu, regizorul Guy Ritchie, în vârstã de 38 de ani, sunt implicaţi într-o bãtãlie legalã cu grupurile pentru apãrarea drepturilor omului din Malawi, care au câştigat dreptul de a monitoriza procedurile în vederea adopţiei micului David.
Situri care manipulează opinia publică făcând voalat propagandă circumciziei
http://www.cono.ro/circumcizia-la-nou-nascut-ablatia-preputului/
http://www.feminis.ro/video/circumcizia-o-solutie-138
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu