luni, 21 iulie 2014

Jaful de la CFR Marfa

Artizanii distrugerii Romaniei

Basescu si gasca au patronat jaful din industria romaneasca

Regimul Boc -Basescu a desavarsit colapsul feroviar

Jackpot de 365.000.000 USD din vânzarea la fier vechi



In linia politicii lui Petre Roman conform caruia  industria romaneasca este un morman de fiare vechi, Basescu, Boc, Boagiu si alti PDL isti  care s-au mai perindat la conducerea Ministerului Transporturilor au pus pe butuci CFR Marfa.

sina de cale ferata

Din  1998 pana in 2012 au fost facute diparute 70000 de vagoane de marfa si in jur de 2000 de locumotive.



Din 1998 până în 2013, au dispărut fără urmă peste 60.000 de vagoane de marfă şi 1.700 de locomotive din patrimoniul CFR • Surse apropiate anchetei în derulare ne-au specificat că din perioada cât Traian Băsescu a fost ministrul Transporturilor lipsesc cele mai multe documente privind transferul activelor feroviare • Prin vânzarea la fier vechi a vagoanelor şi locomotivelor ar fi trebuit să se încaseze peste 350 de milioane de dolari •Ca o simplă comparație, distanţa dintre Constanţa şi Baia Mare, de peste 850 km, ar putea fi acoperită cu materialul rulant dispărut de la compania de stat

 Guvernele Basescu – Boc – MRU au “negociat” cu FMI privatizarea CFR Marfa, au stabilit o data limita pana la care trebuie privatizata compani



Zeci de mii de vagoane și locomotive CFR, dispărute când Traian Băsescu era ministrul Transporturilor




Jackpot de 365.000.000 USD din vânzarea la fier vechi
La un calcul simplu rezultă că prin vânzarea la fier vechi a celor peste 61.000 de vagoane si a celor peste 1.700 de locomotive s-au încasat sume uriaşe de bani. Din informaţiile deţinute de ZIUAnews, SAAF a vândut tona de fier vechi cu circa 300 USD, iar o locomotivă şi un vagon cântâreau, in medie, cam 17 tone. Astfel, pentru cele 61.803 vagoane, a caror greutate medie aste de 17 tone, vândute la fier vechi cu 330 USD/tona, înseamnă că SAAF a încasat circa 346.700.000 de dolari. Pentru cele 1715 locomotive vândute tot cu 330 USD/tona , compania CFR a încsat circa 9.600.000 de dolari. Prin vânzarea acestor locomotive şi a vagoanelor, SAAF SA ar fi trebuit să încaseze circa 365.000.000 de dolari. Dar nici în acest caz, nimeni din conducerea companiei şi din Ministerul Transporturilor nu poate spune, concret, dacă au intrat sau nu aceşti bani în conturile SAAF SA, dacă sunt sau nu rezultaţi din vânzarea la fier vechi a locomotivelor şi vagoanelor CFR.

“Holocaustul” industriei romanesti. Cum au distrus Basescu si Boc orasele cu care se mandrea Romania… masacru inceput de gaska lui Ilici


Mai trebuie precizat că un vagon de marfă (la fel, o locomotivă) are o lungime medie de circa 14 m (între 9 și 21 de metri). Asta înseamnă că cele 61.803 vagoane şi 1.715 locomotive, puse cap la cap, unul lângă altul, ar acoperi o lungime medie totală de 890 km. Dacă am face o analogie, aceste vagoane şi locomotive ar acoperi distanţa, pe calea ferată, de la Contanţa până Baia Mare prin București.

http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/zeci-de-mii-de-vagoane-si-locomotive-cfr-disparute-cand-traian-basescu-era-ministrul-transporturilor-126912

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu