Întrebarea firească ce se pune în mod curent atunci când se discută problema căsătoriei la ţigani este, dincolo de motivaţiile ce ţin de ritual, de ce ţiganii îşi căsătoresc odraslele la vârste atât de fragede? Explicaţia rezidă într-un răspuns pe cât de limpede pe atât de tranşant.
Ţiganii sunt conştienţi de primul rost al vieţii, procrearea, şi ştiu mult mai bine decât alţii că fetele trebuiesc măritate cât mai devreme pentru a nu apuca să curvească şi pentru a le feri de viciul destrăbălării şi al depravării, care odată instalat în sânul unei populaţii aduce haosul sexual, dezagregarea şi destructurarea comunitatii.
Virginitatea venerată şi valorizată prin căsătorii nucleare puternice realizate în rândul etniei ţiganilor, ca dealtminteri şi la alte comunităţi şi naţiuni africane sau asiatice, asigură soliditatea şi coeziunea nucleului familial şi, în consecinţă, trăinicia neamului. E o întreagă filosofie de viaţă care situează imperativele supravieţuirii sănătoase şi ale conservării genetice a etniilor responsabile de natalitatea şi de viitorul lor înaintea efemerelor insticte ale plăcerilor şi a exprienţelor sexuale futile şi împovărătoare care întinează gena unei naţii împinsă de vârstele juvenite ale fetelor care curvesc în prăpastia dispariţiei.
Ţiganii ştiu că nu curviştinele minore decid politica demografică a unei ţări, şi nu pot concepe că acestea, odată deflorate, o ţin langa şi ajung ofilite sexual, fizic şi psihic pe la 24 de ani, prematur ramolite de consumul sexual, "defecte" şi cu probleme de reproducere de pe urma aventurilor cu parteneri de sex numeroşi, aşa cum se întâmplă la aşa-zisele naţii civilizate.
Virginitatea premaritală e garanţia pentru o natalitate certă şi pentru conduita firească şi cinstită prin care tânăra fată odată căsătorită nu va fi tentată de escapade extraconjugale care distrug relaţiile matrimoniale.
Preţuirea virginităţii fetei la întemeierea familiei se reflectă şi în fidelitatea pe care bărbaţii ţigani o au pentru cuplu şi pentru cuibul lor intim pe care îl populează cu copii născuţi din mame a căror intimitate genitală n-a fost pătată vreodată de vreun intrus sexual. Mândri de miresele lor, ţiganii trăiesc în familii autentice şi nu formale, vidate de iubire şi de sentiment şi legate din interese şi convenţii perfide de felul celor din societatea occidentală depravată. Încetăţenirea şi perpetuarea acestor cutume ale căsătoriei sănătoase, veritabile, îi face pe ţigani mult mai deştepţi în realizarea tranferului generaţional decât pe cei care aparţin altor etnii sau chiar naţiuni.
Acestă practică a căsătoriilor pe fundamentul virginităţii face ca homosexualitatea, pedofilia ori alte derapaje sexual-comportamentale să fie, în fapt, inexistente în rândul etnicilor ţigani, după cum şi numărul ţigăncilor curve este mult mai redus. Ritualismul şi automatismul conjugal sunt definitorii antopologic, sociologic şi demografic şi îndepărtează spectrul dispersiei şi a disoluţiei comunităţiilor. Suprimarea căsătoriilor timpurii ale ţiganilor, gândită şi impusă de forurile europene prin voci precum cea a duduii Emma Nicholson, are raţiuni ideologice şi politice discriminatoare şi s-a dorit un obstacol pentru estomparea exploziei natalităţii ţiganilor. Numai că, ţiganii nu acceptă ca fetele şi femeile lor să curvească şi să se prostitueze, fie şi după norme sau comenzi europene. Bărbaţii ţigani au demnitate şi nu acceptă să trăiască în robia muierii depravate care stigmatizează obştea modernă, distruge reperele, conflictualizează masculinitatea, înăbuşă natalitatea, perverteşte îndatoririle şi seamănă vidul vieţii formale.
Comandamentele morale ale căsătoriei primează în faţa celor politice care vin să terfelească şi să "babelizeze" lumea.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu